maandag 22 augustus 2011

Wishlist H&M

Eens in de zoveel tijd neem ik een kijkje op de webshop van H&M. Met kleding & Cosmetica. (:



Wauw, wat een móói topje. Zo poederroze, zo cuté! Deze kost 3,95,-


Tadaam, deze ook nog in het grijs, 3,95-


En nog in het koraal, hierna nog één kleurtje. 3,95-


Geeeeeeeeeeeeeel, yellow. <'3 3,95-


Nog een pretty & handig capuchounvest voor 4,95- altijd handig voor 's avonds zwervend over straat. (:


TADAAM in het roze het capuchounvest voor 4,95-


Vind je hem niet vreselijk lieeeeeeéf?!! En ik ben fan van Hello Kitty & zit op dansen, beter kan deze pyjama toch niet worden ?! En dat voor 14,95-


Hoe vaker ik ze zie, hoe toffer ik ze vind worden. Deze pretty sandalen. Met speelse flieberdingetjes, indianenstijl, daar houd ik wel van. Nu voor 7,45-


Weetje hoe lieeeeeeeéf! Ik denk niet dat ik ze zelf zou dragen, maar ik vind ze zo cuté ! 6,95- voor warme & cuté oren. ♥



Overigens heb ik ook nog wat leuke dingen gespot bij de beauty-producten.


Als eerst een super mooi nagellakje. Een turqoois kleur en ook nog met HELLO KITTY erop, de dag kan toch niet meer stuk, haha ! Ik vind deze zo tof, hij is maar 2,95-


Dan twee superleuke & volgens mij ook lekkere bodysplashes van Hello Kitty. De Linker is in ; Juicy passion
fruit en de rechter in ; Sweet Melon Candy. voor 1,95- per stuk. Ik zou gaan voor de Sweet melon candy.


Dan alweer het laatste product, een oogschaduw palletje van Hello Kitty, met superleuke kleurtjes. Dit palletje kost 3,95- wat ik niet duur vind voor zo'n mooi palette.


Nou, dit was het dan al weer zo'n beetje. Dit zijn de dingen die ik momenteel bij H&M het leukst vind & natuurlijk staan ze op mijn wishlist. (: Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien&lezen, en hopelijk komen jullie nog vaker langs op mijn website, doeeeeeeeeeeeeg !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten